Τομέας Πληροφορικής

Τομέας Πληροφορικής - 2η Έκθεση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Εφαρμογή Ζάρια σε AppInventor ( Α2 )
https://drive.google.com/file/d/0B0LqdaJV3L_tMEpqcUxHVFBhUEp0WWZfeVJOWXZ...
https://drive.google.com/file/d/0B0LqdaJV3L_tVkJFeHo0dTN0ZDBjZ1NVWEJSdnJ...

Ρομποτάκι όχημα με γέφυρα LEGO Mindstorm ( Β Τομέα Πληροφορικής 2 )
https://drive.google.com/file/d/0B0LqdaJV3L_tMnFRel8xV3lLaTlxaVo0NG13dm9...
https://drive.google.com/file/d/0B0LqdaJV3L_tNDlUZ25nc05zR0JrZWg5N0o4WnZ...

Προγραμματισμός Εφαρμογών Java σε περιβάλλον Greenfoot  ( Γ Τεχνικών Εφαρμογών Πληροφορικής )
https://drive.google.com/file/d/0B0LqdaJV3L_tSDNlRlZlS0phSXE2MHpXblE1OGt...
https://drive.google.com/file/d/0B0LqdaJV3L_tWGU5d2pDT3kxd28weHgtMDB6TzI...

Εφαρμογές των Η/Υ Raspberry PI3 από ( Γ Τεχνικών Υπολογιστών και Δικτύων & Β Τομέα Πληροφορικής 1 )
https://drive.google.com/file/d/0B0LqdaJV3L_tN2cta28yaWlGOTBpd3cxOTFNZ0Z...

Τρισδιάστατος (3D) Εκτυπωτής του Ιωσήφ Ματσαμάκη ( Γ Τεχνικών Υπολογιστών και Δικτύων )
https://drive.google.com/file/d/0B0LqdaJV3L_tV2xUUVcwal9kZXJjZ1djYnowUzY...
https://drive.google.com/file/d/0B0LqdaJV3L_tejgyaFB5ZXNrd0lsVmNKbHJYMm9...
 

Λέσχη Προγραμματισμού Χανίων (ChaniaCoding Club)

 

 

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας μέχρι 26/1/2017 κάνοντας κλικ εδώ.

Η εγγραφή και η συμμετοχή είναι δωρεάν με την έγγραφη βεβαίωση των γονέων κάνοντας κλικ εδώ.

Μετά την εγγραφή σας θα σας αποσταλεί ενημερωτικό e-mail για τη διαδικασία επιλογής των συμμετεχόντων.

Οι συμμετέχοντες δεν μπορούν να ξεπερνούν τους 16 οπότε και θα γίνει κλήρωση σε περίπτωση μεγάλης συμμετοχής.

 

 

Θα πραγματοποιηθούν 6 εργαστηριακά μαθήματα από 28/1/2017 έως 4/3/2017 κάθε Σάββατο 3 μ.μ. με 6 μ.μ.

 

Πληροφορίες - επικοινωνία

εδώ

ή

manousosmail@gmail.com

sperra0@gmail.com

chara.xanthaki@gmail.com

Υπεύθυνοι προγράμματος

Μανούσακας Μανούσος (Καθηγητής Πληροφορικής) 

Ξανθάκη Χαρά (Καθηγήτρια Πληροφορικής) - 

Περράκης Στέλιος (Καθηγητής Πληροφορικής) -

Συνδιοργανωτές

Γώγουλος Γιώργος
(Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δυτ. Κρήτης)

Μουμουτζής Νεκτάριος
(Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και
Εφαρμογών Πολυμέσων (TUC/MUSIC)-ΗΜΜΥ Πολυτεχνείο Κρήτης)

Στα πλαίσια του προγράμματος

«Μαθαίνοντας και διδάσκοντας Python, μέσα κι έξω από το σχολείο», (http://www.music.tuc.gr/projects/py4hs/ που υλοποιείται από το Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πολυμέσων του Πολυτεχνείου Κρήτης και είναι ενταγμένα την πρωτοβουλία CS4HS της Google  (https://www.cs4hs.com)

Διδακτική Επίσκεψη της Β και Γ Πληροφορικής στο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας στο Ηράκλειο, Κρήτης στις 24/11/2016

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΙΤΕ (24/11/2016)

  • Παρουσίαση Εφαρμογών του τμήματος Υπολογιστικών Μαθηματικών από τον κο Παπαδάκη.
  • Χωρισμός σε ομάδες Β και Γ Πληροφορικής
  • Παρουσίαση Εφαρμογής Περιβάλλοντος Ήχου se 3D μορφή , στο χώρο του Εργαστηρίου AudioLab, από τον κο Μουχτάρη
  • Επίσκεψη στον χώρο του Εργαστηρίου Παράλληλων Κατανεμημένων Συστημάτων. Είναι τα συστήματα τα οποία είναι γεωγραφικά κατανεμημένα και παρέχουν υπηρεσίες, ασφάλεια διαδικτύου. Τα συστήματα αυτά λειτουργούν παράλληλα. Η παρουσίαση έγινε από τον κο Παπαχρήστο.
  • Επίσκεψη στα Εργαστήρια Laser και αναφορά της χρήσης Εφαρμογών (χρήση laser στη μοριακή βιολογία, στη συντήρηση και καθαρισμό έργων τέχνης από το κον Καλπούζο και τη κα Πουλή.

Κάντε κλικ εδώ για φωτογραφίες και βίντεο από την επίσκεψη.

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σπουδών Γενικής Παιδείας

Α' Τάξη ΕΠΑ.Λ.

α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΩΡΕΣ
1 Νέα Ελληνικά 4
2 Μαθηματικά Άλγεβρα 3
Γεωμετρία 1
3 Φυσικές Επιστήμες Φυσική 2
Χημεία 1
Βιολογία 1
4 Πολιτική Παιδεία (διακριτά διδακτέα αντικείμενα: Οικονομία, Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου και Κοινωνιολογία) 2
5 Ιστορία 1
6 Θρησκευτικά 1
7 Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) 2
8 Φυσική Αγωγή 2
9 Πληροφορική 2
ΣΥΝΟΛΟ: 22 ώρες
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΩΡΕΣ
1 Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία 2
2 Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός - Ασφάλεια & Υγεία στο χώρο εργασίας 2
3 Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων 3
ΣΥΝΟΛΟ: 7 ώρες
α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΩΡΕΣ
Οι μαθητές επιλέγουν τρία (3) μαθήματα από τα παρακάτω:
1 Αγωγή Υγείας 2
2 Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου 2
3 Αρχές Ηλεκτρολογίας & Ηλεκτρονικής 2
4 Αρχές Μηχανολογίας 2
5 Αρχές Οικονομίας 2
6 Βασικές Αρχές Σύνθεσης 2
7 Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη 2
8 Ναυτική Τέχνη 2
ΣΥΝΟΛΟ: 6 ώρες

 


 

Β' Τάξη ΕΠΑ.Λ.

α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΩΡΕΣ
1 Νέα Ελληνικά 3
2 Μαθηματικά Άλγεβρα 2
Γεωμετρία 1
3 Φυσικές Επιστήμες Φυσική 1
Χημεία 1
4 Θρησκευτικά 1
5 Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) 1
6 Φυσική Αγωγή 1
7 Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ 1
ΣΥΝΟΛΟ: 12 ώρες

 


 

Γ' Τάξη ΕΠΑ.Λ.

α/α ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΩΡΕΣ
1 Νέα Ελληνικά 3
2 Μαθηματικά Άλγεβρα 2
Γεωμετρία 1
3 Φυσικές Επιστήμες Φυσική 2
Χημεία 1
4 Ξένη Γλώσσα (Αγγλικά) 1
5 Φυσική Αγωγή 1
6 Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ 1
ΣΥΝΟΛΟ: 12 ώρες

6ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Απόσπασμα από άρθρο των Χανιώτικων Νέων στις 8/4/2016

ΑΠΟ ΧΑΝΙΩΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Πρωτοποριακές εφαρμογές

Συνδυασμός φαντασίας - τεχνολογίας στο 6ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Ενα διήμερο γεμάτο κατασκευές, εργαστήρια, ομιλίες, προβολές ταινιών κ.ά. στο Κ.Α.Μ.

ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ
2Το δικό τους τηλεκατευθυνόμενο όχημα με τηλεχειρισμό από κινητό τηλέφωνο κατασκεύασαν οι μαθητές από το ΕΠΑ.Λ. Ελευθερίου Βενιζέλου. Πρόκειται για ένα όχημα που βασίζεται στη χρήση μικροελεγκτή arduino και αισθητήρων και το οποίο δέχεται εντολές μέσω κινητού τηλεφώνου (android). Για τον σκοπό αυτό οι μαθητές αξιοποίησαν το πρόγραμμα App inventor.
Το εντυπωσιακό στην κατασκευή των παιδιών είναι ότι μέσω της τοποθέτησης αισθητήρων πάνω στο όχημα και τον κατάλληλο προγραμματισμό, το αυτοκίνητο έχει την ικανότητα όταν συναντήσει κάποιο εμπόδιο να σταματήσει μόνο του -χωρίς να δώσουμε εμείς κάποια εντολή- και να εκτελέσει έναν μικρό ελιγμό.
«Δυστυχώς δεν είχαμε αρκετό χρόνο και αναγκαστήκαμε να δουλέψουμε περίπου 1 εβδομάδα. Η μεγαλύτερη πάντως δυσκολία ήταν ο σχεδιασμός του οχήματος καθώς έπρεπε να εξασφαλίσουμε τον απαραίτητο χώρο για να τοποθετήσουμε πάνω όλα τα αναγκαία εξαρτήματα. Γι’ αυτό κάναμε και πολλές πατέντες», επεσήμαναν τα παιδιά.
Για το συγκεκριμένο πρόγραμμα εργάστηκαν οι μαθητές Σ. Ματσαμάκης, Α. Τζανεράκης, Γ. Μυγιάκης, Ρ. Ραφαχία, Ν. Κοντάκος, Ν. Νησιώτης και Α. Ορφανουδάκης, ενώ υπεύθυνοι καθηγητές ήταν οι Περράκης Στέλιος, Μενιουδάκης Μιχαήλ.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο σχολείο παρουσίασε ακόμα ορισμένα ηλεκτρονικά παιχνίδια που δημιούργησαν μαθητές, εμπνευσμένα κάποια από δημοφιλείς σειρές. Μεταξύ αυτών το “Star Wars Revolution”, παιχνίδια που βασίζονται στον προγραμματισμό με Python και Pygame, τα οποία δούλεψαν μαζί με τους καθηγητές Μαλανδράκη Κοσμά, Κλειναυτάκη Παύλο, Κουτσαμπέση Τζένη, Μενιουδάκη Μιχαήλ και Περράκη Στέλιο.

Πηγή: http://www.haniotika-nea.gr/protoporiakes-efarmoges/
 

Σημείωση: Τα παραπάνω πλαίσια (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εκπαιδευτικές Πύλες, Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο) περιέχουν αυτόματες/ανεξάρτητες ροές ειδήσεων (RSS) και παραθέτονται για ενημερωτικούς σκοπούς. Το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί του δεν φέρουν απολύτως καμμία ευθύνη για το περιεχόμενό τους.

Συλλογή ανεξάρτητου περιεχόμενου